Soms hoeft een trouwdag niet groots te zijn om onvergetelijk te worden. Dit stel koos bewust voor intiem: geen avondgasten, maar iedereen die telt de hele dag aan hun zijde. Met een jurk die ze totaal niet had verwacht, zelfgemaakte versiering van Etsy en Pinterest en een gin-en-tonickar die niemand zou vergeten. Een dag waarop ze vooral bewust wilden genieten van elk moment.
Waarom hebben jullie besloten om te trouwen?
Voor mij is dat altijd een meisjesdroom geweest, wat ik veelvuldig heb gemeld bij mijn man. Ook het idee om een dag te hebben met alle dierbaren om je heen en dan de liefde te vieren in de mooiste jurk die een vrouw zich kan wensen.
Vertel eens over jullie trouwkleding?
Ik heb mijn jurk gevonden bij La Nova in Dordrecht. Een jurk die ik totaal niet had verwacht.
Wat was jullie favoriete onderdeel van de dag?
Het diner en het cocktailuur vond ik ontzettend mooi. Ook de first look met de kinderen erbij.
Waren jullie zenuwachtig?
Ja, of het allemaal zou lopen zoals ik het mij had voorgesteld. Ik had hele fijne zussen om mij heen die precies wisten wat ik fijn vond die dag en hebben de droom uit laten komen.
Hoe was het plannen van de bruiloft?
Stressvol, maar heb zoveel voorpret gehad ook.
Waar hebben jullie op bezuinigd?
Aantal mensen, we wilden het intiem houden en geen avondgasten. Iedereen was de hele dag aanwezig.
Waar hebben jullie juist niet op bezuinigd?
Drank en eten. Alles was er, inclusief gin-en-tonickar.
Hoe zag de versiering eruit?
Veel van Etsy, en DIY. Inspiratie via Pinterest.
Wat is jullie gouden tip voor andere stellen?
Sta af en toe stil op je bruiloft en kijk om je heen en geniet. Laat je niet meevoeren in de hectiek van de dag, maar geniet bewust.
- Fotograaf: Stories by Chriske
- Jurk: La Nova
- Locatie: Freeland Farm
Foto’s van de bruiloft































